Učitelka: Lenka Kramářová
Zadání úlohy pro druháky ve fyzice znělo – cituji:
“Natoč video, ve kterém bude libovolný rozumný kmitavý pohyb pomocí pomůcek, které běžně najdeš v domácnosti, doma. Popiš (ve videu), proč zrovna toto. Urči (ve videu) u svého kmitavého pohybu periodu, frekvenci a amplitudu výchylky (maximální výchylku) a popiš, jak a proč jsi postupoval(a). Odevzdávej sem, nejlépe v mp4. Děkuji a moc se těším na vaši kreativitu. Zveřejníme…😉 Interně ve 4.G 😁 V přiloženém videu je inspirace, ale formou úkolu. Po vás požaduji něco krapet jiného 😉 ”
A já byla zvědavá, co se podaří, čeho se dočkám…
A to, čeho jsem se dočkala, mě přinutilo zrušit slib – nešlo se o některá videa nepodělit i v rámci širší fyzikální veřejnosti… 😉 Klobouk dolů před kreativitou, precizností a zapálením některých studentů…
Korunou všeho pak byla moje “hloupá hláška” k videům, které jsem jim nasdílela:
“Pendulum wave – doba kmitu kyvadel v estetickém provedení
Kdyby se někdo nudil, chtěl být kreativní a chtěl mi udělat mega radost 😉 Aneb toto v kabinetě ještě nemám… 😂” A výsedek? Posuďte sami…